1000 vahekorda kuus
Pealkiri:
1000 vahekorda kuus
Toode:
RAV4 ja Avensise sooduspakkumine
Klient/Reklaamija:
Amserv Auto AS
Aasta:
2004
Kategooria:
REKLAAM / Print
Esitaja:
Adell Reklaam
Loovjuht:
Jaanus Vahtra
AD:
Erki Schotter
Copywriter:
Lauri Tikerpe
Projektijuht:
Kristina Kavak
Tootmisfirma:
Adell Saatchi & Saatchi
Kirjeldus:
Kampaania eesmärgiks oli siduda Amserv Auto sooduspakkumine (20 000 krooni eest lisavarustust uutele Avensistele ja Corolladele) ja sõnum, et Amserv teenindab 1000 klienti kuus.
Kampaania toimumise aeg oli aprill 2004 ning kanalitena kasutasime: DI, Den za Dnjom, Eesti Ekspress, Kroonika.
Au tuleb anda kliendile, kes julges loobuda traditsioonilisest suure autopildiga reklaamist ning tuli välja puhtalt tekstile baseeruva intrigeeriva pealkirjaga printreklaamiga.