2019 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
#EstonianWay
[1] [2] [3] [4]
Pealkiri:
#EstonianWay
Toode:
Klient/Reklaamija:
EAS - Visit Estonia
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
EAS Visit Estonia


Project team
Visit Estonia
Project lead
Rasmus Vaino
Lühikokkuvõte
Visit Estonia algatas rahvusvahelise influencer-kampaania, et pakkuda kümnetele välismaa Instagrammeritele, ajakirjanikele, YouTuberitele, blogijatele, muusikutele jt mõjukatele inimestele juba teada-tuntud reisikogemusi kohalikus võtmes eesmärgiga suurendada nende jälgijaskonna hulgas teadlikkust Eesti kui reisisihi eripäradest ja unikaalsusest.
2 linki
https://estonianway.com