2019 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
Tallinna Sadama IPO
[1] [2]
Pealkiri:
Tallinna Sadama IPO
Toode:
Klient/Reklaamija:
Tallinna Sadam
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
Hamburg ja Partnerid


Creative Agency
Kontuur Leo Burnett
Lühikokkuvõte
Tallinna Sadama IPOst kujunes Balti ja Skandinaavia üks edukam – ettevõtte aktsiat märkis üks protsent elanikkonnast ehk ligi 14 000 jaeinvestorit, lisaks mitmed rahvusvahelised finantsturgude suurtegijad. Tallinna Sadamast sai rahvaaktsia, suuruselt teine börsifirma ning selle aktsia oli möödunud aastal suurim tõusja. Ettevõtte maine kerkis EMORi suurettevõtete mainetabelis üheksa kohta.