2019 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
Coop Sula lansseerimine
[1] [2] [3]
Pealkiri:
Coop Sula lansseerimine
Toode:
Klient/Reklaamija:
Coop Pank (Tiina Tali) ja Coop Eesti (Martin Miido)
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
Agenda PR


Strategist
Indrek Raudjalg
PR specialist
Janika Ritson
PR specialist
Liisi Treier
Creative Agency
Optimist Creative
Lühikokkuvõte
Coop tegi kaupluse kassadest sularahaautomaadid. Coop Sula teenuse turule toomine muutis sularaha maapiirkondades varasemaga võrreldes oluliselt paremini kättesaadavaks ja andis Coop Panga klientidele erilise eelise – nad saavad sularaha ilma lisatasuta välja võtta kõikide 350 Coopi kaupluse kassadest üle Eesti.
2 linki
https://www.cooppank.ee/sula