Nobe-modernne klassik, mida polnud veel olemas
Pealkiri:
Nobe-modernne klassik, mida polnud veel olemas
Toode:
Klient/Reklaamija:
Nobe
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
Esitaja:
Dalton
Creative director
Ivo Kallasmaa
PR Consultant
Lennart Komp
Lühikokkuvõte
Auto? Eestis ei toodeta autosid. Nobe kohe hakkab! Ja seda tänu üliedukale kampaaniale, mis ühendas äri teadustamiseks ja investorite leidmiseks nii traditsioonilise kui sotsiaalse meedia. Üliväikse eelarve juures koguti oodatust 4 korda rohkem raha, jõuti kajastustega üle maailma ning meelitati küüti Peter Vesterbacka. Ja auto? Prototüüp valmis 2019. aastal ja esimesed Nobed on juba müüdud!
2 linki
http://bit.ly/NobeLinks