Pimedad autojuhid
Pealkiri:
Pimedad autojuhid
Toode:
Klient/Reklaamija:
Instrumentarium
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
Esitaja:
Optimist Public
PR specialist
Mari-Liis Ahven
Project Lead
Kadri-Liis Nikopenisus
Art Director
Mihkel Mäemat
Creative Director
Oliver Lomp
Lühikokkuvõte
Eestis kontrollitakse juhtide silmanägemist tervisetõendit väljastades 1 x 10 aasta jooksul, ent nägemises võivad muutuseid esineda 6 kuu jooksul. UK-s läbi viidud uuringute põhjal ei näe 23% maailma autojuhtidest piisavalt hästi, mille tõttu suureneb õnnetuste risk 4 korda. Instrumentarium otsustas sooduskampaania ära jätta ja asuda päästma elusid. Tulemused olid edukamad kui oodata võis.