2019 > Suhtekorraldus > Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon
20 / 8475
Kiirsisuloome Latitude59 konverentsilt
[1] [2] [3]
Pealkiri:
Kiirsisuloome Latitude59 konverentsilt
Toode:
Klient/Reklaamija:
EAS
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

Esitaja:
Division


Project lead
Hannela Matsalu
Creative director
Sander Sõõrumaa
Copywriter
Daniel Erik Raidjõe
Technical
Rasmus Laisk
Lühikokkuvõte
Sotsiaalmeedia on koht, kus tähelepanu jätkub sisule aina vähem ja sisu ennast tuleb lakkamatult juurde. Kuidas sellisel juhul silma paista sotsiaalmeedias seoses konverentsiga, kus kõik tahavad silma paista? Tuleb olla kiirem, dünaamilisem ja valmis riskiks ning läbikukkumiseks, ehk luua sisu tõeliselt agiilse start-upi vaimus. Seda me Invest in Estonia jaoks Latitude59-l ka tegime.