2019 > Suhtekorraldus > Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon
20 / 8475
Marat
Pealkiri:
Marat
Toode:
Klient/Reklaamija:
Marat
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

Esitaja:
Taevas Ogilvy


Copywriter
Birgit Mones
Photographer
Priit Siimon
Project lead
Mari-Helena Toompere
Lühikokkuvõte
Marat on end positsioneerinud nõukaaegse kultusbrändina, näidates tänavastiili omapärases võtmes. Pildistamisel kasutasime modellideks oma tuttavaid ja lokatsioonideks nõukogudeaegseid kohti ümber Tallinna. Oleme suutnud kuvandit muutes viimase 6 kuuga kasvatada Marati jälgijaid üle 50% Instagramis ja 75% protsendi Facebookis.
2 linki
https://www.instagram.com/marateesti/