2019 > Suhtekorraldus > Sotsiaal>vastutustundlik kommunikatsioon
20 / 8475
Septembris ei jooks
[1] [2]
Pealkiri:
Septembris ei jooks
Toode:
Klient/Reklaamija:
Tervise Arengu Instituut
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon

Esitaja:
PR Concept


Lühikokkuvõte
TAI kampaania toimus sept 2019. Eesmärgiks panna inimesi mõtlema alkoholivaba elu võimalikkusele, sellest tulenevatele kasuteguritele ning proovima, kas kuu aega on võimalik ilma alkoholita olla. Kampaania toon: humoorikas, kaasav, aktiivne. Vahendid: kõik meedialiigid, üritused, kaasav otsesuhtlus ettevõtetega. PR eelarve 8000 EUR, kajastuste võimendus rahaliselt 3,8 korda ehk 30 500 EUR.
2 linki
https://www.facebook.com/septembriseijoo/