Koolikampaania
Pealkiri:
Koolikampaania
Toode:
Klient/Reklaamija:
Prisma Peremarketid
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)
Esitaja:
Dalton kommunikatsioonibüroo
Media partner
Mediacom
Design
Imagine\TBWA
PR strategist
Ivo Kallasmaa
PR specialist
Merilin Blöndal
Description of the project
Prisma valik on suurim, tooted kvaliteetsed ja hinnad parimad. Kuidas teha nii, et ka õpilased ja lapsevanemad seda teaksid?
Eesmärgid
Teadlikkuse tõstmine, et Prismast saab kõik kooliks vajaliku (sh riideid).
Luua PR-kontseptsioon, mida saaks efektiivselt adapteerida ka turundusse.
Olla nähtav ja kõnetada sihtrühmasid, lisaks anda kampaaniale pikem mõju.
Strateegia
Tegime koolides küsitluse ja saime teada, et koolieelsete ostude tegemisel mõjub noortele enim noor influencer/blogija/vlogija ja vanematele õpetaja. Seejärel jagasime kampaania meediumid kaheks. Noortele suunasime emotsionaalseid sõnumeid läbi nende kanalite ja lastevanematele argumenteeritud müügisõnumid läbi nende meedia tarbimise.
Rakendamine
Kaasasime õpetajaid, et jagada kasulikke nõuandeid ja tootesoovitusi. Lood tegime owned-meedias nii eesti kui vene keeles ning dubleerisime neid paid- meediasse, muutes õpetajad mõjuisikuteks, mitte lihtsateks reklaamnägudeks.
Õpetajate soovituste põhjal valisime ka vastavad esemed Prisma sortimendist, et mõte ja toode oleksid kooskõlas ning tegime ka tootekataloogid.
Noorte kõnetamiseks tegime tuntud suunamudija Maria Rannaväliga video ja fotosessiooni koolikataloogi ja reklaammaterjalide jaoks, mida kasutasime nii owned kui ka paid meedias.
Tulemused:
Maria video ja fotod näitasid, et Prismas on lisaks toidu- ja kontoritoodetele ka mitmekülgne ja stiilne rõivavalik. Õpetajad influenceritena andsid kampaaniale usaldusväärsust ja võimaluse Prisma toodetest rääkida.
Jõudsime online massimeedias 920 000 kasutajani ja nišimeedias 187 000 kasutajani, sotsiaalmeedia ja Google Adsiga lisandus sellele veel 861 000 kasutajat. Maria postitused jõudsid FB-s 94 000 inimeseni (14 000 like'i), Youtube'i videot vaadati üle 40 000 korra. Kampaanialehele tehti 41 195 klikki.
Kampaania oli üle ootuse tulemuslik ja ületas seatud eesmärgid. Sarnast strateegiat otsustasime kasutada ka jõulukampaanial ja lisaks on kampaania materjalid taaskasutatavad
Short summary of the project
Kuidas jõuda sõnumitega üheaegselt noorteni ja nende vanemateni? Prisma koolikampaania eesmärk just see oligi. Lõime strateegia, mis kõnetas vanemaid ja õppureid erinevates kooliastmetes. Kampaanias kasutasime õpetajaid usaldusväärse sõnumikandjana, et läheneda vanematele ning mõjuisikuid, et püüda õpilaste tähelepanu. Tulemuseks oli kampaania, mis paistis tugevalt silma ja oli üliefektiivne.