2020 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
Sprite, I love you, Hater
Pealkiri:
Sprite, I love you, Hater
Toode:
Klient/Reklaamija:
Coca-Cola Company
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
META Advisory


PR strategist
Riin Härma
Description of the project
• Kampaania oli strateegiliselt jagatud kolme kategooriasse – brändimata eelkampaania, lanseerimisüritus ja bränditud kampaania. • Brändimata kampaania jaoks valisime välja mõjuisikud, kellel on isiklik kogemus netikiusamisega, keda on kiusatud, kuna nende välimus erineb „tavapärasest“ ja kelle kohta kirjutatakse iga päev alandavaid ja viha täis netikommentaare. • Kõigepealt toimus noortega pildistamine peale seda alustasime mõjuisikute postitustega, kus kampaanias osalejad jagasid oma lugusid ja kutsusid noori oma lugusid jagama, sest jagatud mure on poole väiksem. • Samal ajal, kui mõjuisikud postitasid oma lugusid, alustati brändimata kampaaniat online bänneritel. Peale sotsiaalmeedia kampaaniat lansseerisime samade sõnumitega brändimata välikampaania. • Kampaania üks märgilisem osa oli PR-üritus, kus sai selgeks, et kogu kampaania taga on Sprite. Loovideena (mis on välja mõeldud Eestis) otsustasime, et ei tee klassikalist PR-üritust, vaid kutsume külalised osa saama Eesti ühe tuntuima laulja ja tunnustatud saatejuhi Karl-Erik Taukari esimesest live talkshow’st. Vaba Lavale kogunes üle 100 inimese – mõjuisikud, ajakirjanikud, fotograafid ja erinevate valdkondade arvamusliidrid. Talkshow lõppedes sai selgeks, et kogu kampaania taga on Sprite! Peale üritust oli kogu meedia täis erinevaid artikleid, mis rääkisid kiusamisest ja vihkamisest, millest on saanud meie ühiskonna uus normaalsus, 75% artiklitest sisaldasid sõna Sprite. Sõna võttis isegi haridusminister Mailis Reps, kellele oli I love you hater sõnum sotsiaalmeediast silma jäänud. Sotsiaalmeedias üle 200 postituse häshtagiga #Iloveyouhater, mille reach oli 300 000 inimest.
Short summary of the project
Solvamine, alandamine, välimuse kommenteerimine ja „ära panemine“ on paljudele noortele liigagi tuttav ja igapäevane. Sprite otsustas rääkida netikiusamisest, sest see puudutab sihtrühma kõige rohkem. Kahjuks on noored oma eneseotsingu ajal kõige haavatavamad, seetõttu soovisime neisse süstida enesekindlust, et negatiivsetest kommentaaridest üle olla ja vastata mõjusama vastulöögiga, armastusega.