2020 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
Kaks kanget koolipingis
[1] [2]
Pealkiri:
Kaks kanget koolipingis
Toode:
Klient/Reklaamija:
ETKA Andras
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
Zavod BBDO


Art Director
Kristo Rohtla
Copywriter
Aliis Tops
Copywriter
Aleksander Urke
Copywriter
Silvar Laasik
Creative Director
Silvar Laasik
Animator
Silver Kaljaspolik
Project Lead
Kristi Kamp
Production (TV)
Teet Margna
Film Director
Villem Tarvas
PR specialist
Kristi Kamp
PR specialist
Kertu Eensaar
Description of the project
Kirjeldus esialgsest olukorrast Eestis kasvab kiiresti inimeste hulk, kelle oskused ei ole piisavad, et muutuvate tööjõuturu vajadustega sammu pidada. Kuid võime uusi oskusi omandada ei ole seotud niivõrd inimese suutlikkusega, vaid eneseteadvuse ja hoiakutega. Nad jäävad muutuvas maailmas üha suuremasse isolatsiooni ja probleem süveneb. Kampaania eesmärk Tõsta Eesti täiskasvanute teadlikkust õppimisvõimaluste kohta ja kujundada positiivseid hoiakuid elukestva õppe suhtes. Kampaania strateegia Kaasasime kampaania kõneisikuteks sihtrühmas armastatud karakteritepaari “kaks kanget” – Teet Margna ja Kristjan Jõekalda. Nad on tuntud selle poolest, et võtavad oma saadetes pidevalt vastu uusi väljakutseid, omandavad selle käigus uusi teadmisi ning publik on juba harjunud, et nende ettevõtmisi kroonib edu. Oluline lisaväärtus koostööks nendega oli asjaolu, et nende töösuhte lõppemine senise tööandjaga oli vahetult enne meie kampaania algust aktuaalne uudis. Projekti elluviimine Lõime haarava süžeega sarja “Kaks kanget koolipingis”. Avaldasime sarja episoodidena veebiaadressil jällekooli.ee. Toetasime veebiseriaali erinevate PR tegevuste ning meediakampaaniaga. Kaasasime episoodidesse teisi kõneisikuid. Meediaeelarve = 40 000.- PR-tegevuste eelarve = 3000.- Tulemused: Kampaania märgatavus: 69% Kontakte: 29.9 mln (planeeritust +20%) Üle 130 PR-meediakajastuse 45% inimesi kavatseb kampaaniajärgselt minna midagi uut õppima (+8% võrreldes eelmise kampaaniaperioodiga) Loovus ja uudsus Kampaania sihtrühmaks olid lihtsad inimesed kellel on väga praktiline mure. Loovlahenduse peamiseks tugevuseks oli nutikas kõneisikute valik. Harva on võimalik leida nii hästi sobivad kõneisikud. Kaks kanget kõnetasid sihtrühma meelelahutuslikult, nendega oli võimalik hästi suhestuda ning nad mõjusid kampaania rollides ülimalt usutavalt. Kristjan Jõekalda: “Kui ma kampaania ideega tutvusin tundsin järsku ära, et see kõnetab ka mind väga isiklikult!”
Short summary of the project
Eestis kasvab kiiresti inimeste hulk, kelle oskused ei ole piisavad, et muutuvate tööjõuturu vajadustega sammu pidada. Nii jäädakse muutuvas maailmas üha suuremasse isolatsiooni ja probleem süveneb. Kaasasime kaks sihtrühmale hästi tuntud mõjuisikut – Teet Margna ja Kristjan Jõekalda – ning lõime kampaania “Kaks kanget koolipingis”, näidates et uute oskuste õppimine on põnev ja jõukohane.