2020 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
Rööparalli
[1] [2]
Pealkiri:
Rööparalli
Toode:
Klient/Reklaamija:
Rail Baltic Estonia OÜ
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
Rail Baltic Estonia OÜ


Social media specialist
Reet Taniel
PR strategist
Hamburg & Partnerid
Producer
Lauri Pedaja
Production
Vurr Digital
Project Lead
Priit Pruul
Description of the project
Aprillis 2019 korraldasime fookusgrupi uuringu, selgitamaks välja noorte ootused Rail Baltica projektile ja rongiga reisimisele. Kuigi suhtumine projekti on pigem positiivne, rongi sõiduvahendina ja väikest jalajälge keskkonnale osatakse hinnata, nähakse rongi vaid sihtpunkti liikumise vahendina, mitte võimalusena reisida ja erinevaid kohti avastada. Eesmärgiks oli tutvustada noortele sobivas võtmes rongiga reisimise võimalusi, tõsta teadlikkust, pakkuda meelelahutuslikku sisu, tutvustada rongireisi olemust ja Euroopa eri paiku. Kuigi igal aastal rallivad kümned tuhanded noored Euroopa rongiga ringi sõita, hüpates meelepärases peatuses rongile ning suhtudes paindlikult reisi trajektoori, siis võimalus alustada rongiseiklust Eestist täna veel puudub. Kuna fookusgruppidest selgus, et noored ootavad neile sobivas vormis seikluslikku kampaaniat, lõime sõnumite edastamiseks sotsmeediale sobiliku reisisaate formaadi. Planeerides ambitsioon kasvas (eelarve mitte) ning tekkis terviklik integreeritud lahendus 8-osalisest telesaatest, väli- ja sotsmeedia kampaaniast, meediakajastusest ning sotsmeedia suminast. Rööparalli on kahe võistkonna lõbus ja hulljulge reisiseiklus. Kuus noort alustasid teekonda Berliinist koos saatejuhtide Lauri Pedaja ja Inga Tislariga edasisi sihtkohti teadmata. Kampaaniaidee küpses kevadel, teostuse hange, casting ja saate filmimine leidsid aset suvel, montaaž sügisel, kampaania algas pärast jõule ja seriaal jõudis eetrisse jaanuari alguses. 8 episoodi tõi keskmiselt 72000 vaatajat, tipphetkel üle 130000, YT 50 000+ vaatamist. Sotsmeedias (FB+IG) 250 000 unikaalset vaatajat ja kokku 1mln vaatamist. Kampaania ideeks on kõnetada noort publikut mängulises ning visuaalselt atraktiivses võtmes. Saatesse kandideeris üle 500 noore, kelle tähelepanu võideti vaid suunamudijatest saatejuhtide toel, castingul valiti välja kuus, kellele elavad täna ja tulevikus läbi erinevate sotsiaalmeedia kontode ja telepildi kaasa kümned tuhanded noored.
Short summary of the project
Rööparalli - kahe võistkonna reisiseiklus teles ja sotsmeedias, tutvustamaks rongiga reisimise võimalusi täna ja tulevikus, mil Eestil raudteeühendus Euroopaga. Rööparalli näitab läbi meelelahutusliku sisu rongireisi olemust ja Euroopa eri paiku. Probleemi teadvustamisest eetrini 9 kuud. 8 episoodi. Vaatajaid keskmiselt 72000. Sotsmeedias 250000 unikaalset külastajat, kokku 1mln vaatamist (FB+IG).