La Muu rahakaasamise kampania
Pealkiri:
La Muu rahakaasamise kampania
Toode:
Klient/Reklaamija:
La Muu
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
Esitaja:
Miltton
Project Manager
Mari-Liis Kitter
PR strategist
Kaspar Jõgeva
Description of the project
Armastatud jaebrändina startisime ettevalmistusele healt positsioonilt. Aga me ei soovinud jätta midagi juhuse hooleks. Eduka kapitali kaasamise eeldusena nägime läbimõeldud, integreeritud komm. kampaaniat. Prospekt pidi saama põhjaliku ettevalmistuse ja suutma vastata professionaalsete investorite küsimustele. Lisaks pidi kapitali kaasamine mõjuma paeluvalt La Muu fännidele: nii, et ettevõte suudaks kaasata kapitali laiapõhjaliselt. Iga väikeinvestor võib tulevikus langetada osturiiuli taga positiivse otsuse La Muu kasuks, sest tunneb lähedasemat suhet brändiga.
Ettevalmistus algas miniauditiga. Intervjueerisime erineva profiiliga kliente – nii neid, kellelt võis eeldada positiivset tagasisidet, kui neid kel oli väiksemgi negatiivne kokkupuude La Muu brändiga. Selgitasime välja, kuidas fänne kõnetada, ja milline peaks olema täiendav lisandväärtus väikeinvestorile. Selgelt sai positiivset tagasisidet La Muu Telliskivi jäätisekohvikus pakutav eluaegne 20-protsendiline soodustus. Nii otsustasime soodustust tulevastele investoritele pakkuda.
Miniaudit andis teadmise, keda ja kuidas sihtida. Saime kindluse, et väikeinvestoritena sihime eelkõige kõrgharidusega naissoost Põhja-Tallinna hipstereid. Nii saime sõnumistrateegia paika. Integreeritud komm. kampaania osad: Funderbeami prospekt; slaidid & roadshow institutsionaalsetele investoritele; offline-üritused jaeinvestoritele; läbimõeldud sotsiaalmeediaplaan; digireklaami kampaania; offline bännerid La Muu kohvikus; proaktiivne meediaplaan ja nutikad printreklaami paigutused.
Startisime plaani alusel. Jõudsime teostada roadshow institutsionaalsetele investoritele, ettevalmistada ja avalikustada prospekti, teha esmased postitused sotsiaalmeedias, korraldada offline-ürituse jaeinvestoritele ja käivitada proaktiivsed meediategevused. Nädalaga oli eesmärk 12x täidetud. La Muu sai laiapõhjalise investorbaasi: üle 1800 väikeinvestori, kes nüüdsest kaupluses ostuotsust tehes ilmselt sageli just La Muu kasuks otsustavad.
Short summary of the project
Eesti ökojäätiste tootja La Muu planeeris 2019. aasta mais kaasata Funderbeami platvormil 400 000 eurot. Kapitali kaasamist kannustas soov soetada uus tootmistehnoloogia ja laieneda välisturgudel. Eesmärk täitus päevaga, kokku märgiti kampaania üle pea kaheteistkümne kordselt, investorid avaldasid soovi investeerida 4,7 miljon eurot. Nii korrigeeris La Muu plaane ja võttis vastu 600 000€.