2020 > Suhtekorraldus > Sotsiaal>vastutustundlik kommunikatsioon
20 / 8475
Paulig kohvipuru projekt 2019
[1] [2]
Pealkiri:
Paulig kohvipuru projekt 2019
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Sotsiaal/vastutustundlik kommunikatsioon

Esitaja:
Paulig Coffee Estonia AS


Description of the project
Tänu jätkusuutlikule tegevusele on Paulig pakkunud maitseelamusi juba 143 aastat. Keskkonda hoidev mõtteviis on oluline, et ka järgmised põlvkonnad saaksid nautida head kohvi. Paulig kutsus 3 kuu jooksul (10/2019-01/2020) eraisikuid ja ettevõtteid mõttemustreid muutma ja kasutatud kohvipuru kokku koguma, et toota sellest rohelist energiat. Kogusime 13,8 tonni kohvipaksu, millest toodeti 17 498 kWh energiat. Kinkisime energia Haiba Lastekodule ja katsime nende energiavajaduse 58 päevaks. Keskmine Eesti majapidamine saaks selle kogusega katta pea 6 aasta energiavajaduse. Kampaania eesmärk oli näidata, et mõttemustreid ja igapäevaseid harjumusi muutes saab korda saata suuri tegusid. Algatuse võlu seisneb selle lihtsuses – pea igas majapidamises tekkiv kohvipaks on hea energiaallikas, millest saab toota elektrit. Kampaania sihtrühmadeks olid B2C ja B2B, nende seas näiteks Swedbank, Coop, Nortal, Alexela, hulgaliselt eraisikuid ja koole. Sõnumi edastamiseks ja võimalikult paljude huviliste kaasamiseks kasutasime erinevaid kanaleid ja lahendusi (koostööd, meedia, sotsiaalmeedia, kodulehed, B2B otsesuhtlus, kleebised kohvipakkidel). Enim kasutasime Pauligi sotsiaalmeediat, kus toimus muuhulgas mõjuisikutega kohvipuru kogumise heategevuslik võistlus. Tutvustasime kampaaniat Ringvaates, TV3 Duublis ja Kuku raadios ning Pauligi kohvipakkidel. Viisime koostöös Sky Plusiga läbi raadiomängu ja kogusime kohvipaksu kesklinnas. Koostöös Uberiga pakkusime kohvipuru transpordiks sõidusoodustust. Kampaania lõpus tootsime kokkuvõtliku video ja klipid koostöös Ragn-Sellsiga, et näidata, kuidas mõttemustreid muutes saab igaüks biojäätmeid sorteerides keskkonna hoidmiseks palju ära teha. Projekti eelarve oli 25 000€, suurema osa sellest moodustasid tehnilised kulud. Projekti juhtimine, kommunikatsioon ja turundus korraldati ettevõttesiseselt. Eesmärk oli koguda 3 kuu jooksul 12 tonni kasutatud kohvipuru, mille ületasime tänu loovale ja paindlikule turunduskommunikatsioonile.
Short summary of the project
Kutsusime eraisikuid ja ettevõtteid kolme kuu jooksul mõttemustreid muutma ja koguma kokku kasutatud kohvipuru. Kogusime kokku 13,8 tonni kohvipaksu, millest tootsime 17498 kWh rohelist energiat. Katsime toodetud elektriga Haiba Lastekodu energiavajaduse 58 päevaks. Keskmine Eesti majapidamine saaks selle kogusega katta pea 6 aasta energiavajaduse.