2020 > Suhtekorraldus > Sündmuse>ürituse kommunikatsioon
20 / 8475
Ott Tänak - The Movie kommunikatsioon
Pealkiri:
Ott Tänak - The Movie kommunikatsioon
Toode:
Klient/Reklaamija:
Sterotek Film
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Sündmuse/ürituse kommunikatsioon

Esitaja:
Sterotek Film


Description of the project
Olukord • vähesed käivad kinos dokumentaal- ja spordifilme vaatamas • Ott Tänak ja rallisport on populaarsed, kuid eelkõige kõnetab see elanikkonnast vaid üht osa – mehi Eesmärk • erakordse esilinastuse korraldamine, mis looks eelduse täiendavateks meediakajastusteks ning kõnetaks eraldi ja tooks kinno naisi Strateegia Sõnumid – vaatemänguline elufilm: • ei ole dokumentaal-, spordi-, ega rallifilm vaid tõsieluline seikluslik film • kinos vaatamise film – suurel ekraanil, ägedate heliefektidega Kõneisikud – meestest rallispetsialistide kõrval naised • Tänaku abikaasa (Janika Tänak) • naisest filmi toimetaja (Kaidi Klein) • naisest WRC kommentaator (Becs Williams) Elluviimine/uudsed lahendused Ott Tänak sõitis läbi linna esilinastusele oma WRC auto roolis, teda eskortis politsei ning rahvas tervitas tee ääres. Tänak astus ralliautost punasele vaibale ja viis filmilindi kinno. Tänaku linnatuuri kanti livena üle veebis, sündmust salvestas kümme kaamerat, droon ning linna kohal tiirutav helikopter. Naisauditooriumi kaasamiseks saadeti kogu uudisvoog ning kõik pressiteated lisaks uudis-, spordi- ja meelahutusmeediale nimeliselt paljudele naisajakirjanikele. Naisteajakirjades ja telesaadetes olid intervjuud Ott Tänaku abikaasa Janika Tänaku ning filmi toimetaja Kaidi Kleiniga, teleintervjuud WRC kommentaatori Becs Williamsiga ning intervjuud raadiote hommikuprogrammides filmi tootmise protsessist Kleiniga. Täiesti eraldi seanss korraldati arvamusliidritest naistele, millest võtsid osa tuntud seltskonnatähed, saatejuhid, influencerid, blogijad, kes seansi ajal ja peale seda jagasid sotsiaalmeedias positiivseid ja emotsionaalseid postitusi. Tulemused • Saavutas filmi kajastuse kohta erakordselt palju, ca 400 meediakajastust • Tõi kinno 8 protsenti rahvastikust – 96 258 kinokülastust • Tõusis läbi aegade kõige vaadatuimaks dokumentaalfilmiks Eesti kinodes • Läbi aegade vaadatavuselt 19 film Eesti kinodes, sh väli
Short summary of the project
Sõna "dokumentaal" on olnud filmimaailmas pikalt suurim erutusetapja. Spordidokumentaal on olnud kindla "EI" garant. Eestis suutis üks film väljakujunenud eelarvamusi ja harjumusi muuta. „Ott Tänak. The Movie“ filmi tuli vaatama 8 protsenti rahvastikust, film tõusis kõige vaadatumaks dokumentaalfilmiks ning saavutas läbi aegade kõikide filmide TOPis 19. koha 96 258 kinovaatajaga.