Nunnaratas
Pealkiri:
Nunnaratas
Toode:
jalgratas
Klient/Reklaamija:
Extreme Sport
Aasta:
2004
Kategooria:
REKLAAM / Print
Esitaja:
Leo Express
AD:
Marek Murumets
Copywriter:
Anti Naulainen
Projektijuht:
Rivo Räim
Tootmisfirma:
PrintHouse
Kirjeldus:
See reklaam on mõeldud konkreetselt meestele ja vaid meestele, kuna mehed on jalgratta ostu juures otsusetegijad. Selletõttu sihilik seksistlik stiil ja allapoole vööd huumor.
Kliendi soov oli näidata, et Extreme Sport pakub rattaid igaks elujuhtumiks ja kõige erinevamatele sihtgruppidele: linnas või maastikul sõitmiseks, profisportlastele ja pühapäevaratturitele, meestele ja naistele, noortele ja vanadele, töölistele ja talupidajatele. Isegi nunnadele
Viimastele mõeldud mudel on printreklaamis kesksel kohal.
Kampaania eristus traditsioonilistest rattareklaamidest, kus väikesele pinnale on võimalikult palju erinevaid mudeleid ära mahutatud. Värske lähenemine tagas kampaaniale edu.