2004 > REKLAAM > TV
20 / 8475
Disel teleklipid
[1] [2] [3] [4]
Pealkiri:
Disel teleklipid
Toode:
Disel õlu, lansseerimine ja kogu eelmise asta turu
Klient/Reklaamija:
A. Le Coq Tartu Õlletehas
Aasta:
2004
Kategooria:
REKLAAM / TV

Esitaja:
Adell Reklaam
Loovjuht:
Jaanus Vahtra
AD:
Uku Kristjan Küttis
Copywriter:
Ivo Uukkivi, Lauri Tikerpe
Projektijuht:
Kaie Kass
Fotograaf:
Jüri Seljamaa


Pikkus:
1:08
Tootmisfirma:
Rudolf Konimois Film
Kirjeldus:
TVCd eraldi kategoorias ja lansseerimiskampaania. Eesmärk – tuua traditsioonilise klaaspudeli kaudu PET õllede turule esimene premium-tüüpi õlu. Kuna PET õllede joojad on mehed, oli vaja luua selgelt meestele suunatud kommunikatsioon. Nimi Disel valiti, kuna diiselkütust tarbivad reeglina raskeveomasinad, see on suhteliselt rahvusvaheline (mitte küll õigekirja, aga arusaadavuse poolest) sõna, mida ei seostata kunagi millegi naiselikuga. “Mehed ei nuta” on sloganina selgesõnaline ja ei anna kaksitimõistmiseks võimalust. Lisaks toob õllesõpradele meelde humoorika Eesti filmiklassika. Loovidee lühidalt: Disel on jõuline hele õlu, mis eristab tõelised mehed nendest teistest. See on tõsine janukustutaja, mis toob esile selle jooja mehisema poole ja ei jäta teda kunagi hätta. Kõike, mis katki tehtud, on võimalik parandada. Lahenduse lühikirjeldus: - Kaks nädalat enne turuletulekut ilmusid Statoili bensiinijaamadesse musta kile ja pealetrükiga kaetud euroalused tekstiga: “Mees, ole valmis! Uus superdisel varsti tulekul!” - Samaaegselt oli eetris ka 4-sekundiline teaser TVs – “Mehed ei nuta” - Nädala pärast algas Diseli 0,5 l õlle ainumüük Statoili tanklates üle Eesti. Nädal hiljem paisati toode müüki üle Eesti kõigisse kauplustesse. 0,5 l pudelitel oli kaelas Diseli “esmaabivoldik”, millesse oli kleebitud brändi pealetrükiga steriilne haavaplaaster - Kuu hiljem toodi turule Disel 2 l PET-taaras ja selle kangem “vend” Turbo Disel (alk 7,5% mahust) 2 l PET-taaras Meedia: - TV3, Kanal 2, PBK – 3 klippi “Leek”, “Auto”, Mikser” - Outdoor 4,2 x 2 m Clear Channel – 1 kuu - Internet – Diseli oma kampaaniakeskkond A. Le Coqi koduleheküljel Sügisel 2004 toodi turule Disel 0,5 l purgis. - toetav meedia - TV (TV3, Kanal 2, PBK) - POS (A2 posterid ja A4 hinnaalused kauplustes) 1. Tulemus, andmete allikas: 2004. aastal müüdud Diseli brändi kokku ligi 6 miljonit liitrit ehk 16% kogu AS A. Le Coq Tartu Õlletehase õllemüügist. Andmete allikas – AS A. Le Coq Tartu Õlletehase müügiaruanne.