Smart vallutab maailma
Pealkiri:
Smart vallutab maailma
Toode:
Smart kõnekaart / rahvusvaheline roaming
Klient/Reklaamija:
TELE2
Aasta:
2003
Kategooria:
REKLAAM / Välireklaam
Esitaja:
DDB Eesti
Loovjuht:
Meelis Mikker
AD:
Margus Tamm, Mare Hunt
Copywriter:
Peeter Sauter
Projektijuht:
Anneli Ainjärv
Fotograaf:
Margus Tamm
Kirjeldus:
Eesmärgiks oli kommunikeerida, et Smart kõnekaardiga saab nüüdsest helistada ka välisriikides. Lühidalt öeldes, Smardi leviala katab kogu maailma. Kohustuslikuks elemendiks oli Smardi papagoi.
Intensiivse ajugümnastika ning kunstiliste pürgimuste tulemina sündis reklaam, kus maamunast koorus särasilmne Smardi papagoitibu. See kujund andis edasi vajalikud märksõnad - Smart on uuenenud, võimsam kui kunagi varem ning tema haare on globaalne - ning jäi samas välireklaamile sobilikult lihtsaks ning löövaks.