2005 > Reklaam > Sotsiaalkampaania
20 / 8475
Näita ennast! Kanna alati helkurit!
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
Pealkiri:
Näita ennast! Kanna alati helkurit!
Toode:
Helkurikampaania
Klient/Reklaamija:
Maanteeamet
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Sotsiaalkampaania

Esitaja:
Imagine AD OÜ
Loovjuht:
Kalev Külaase
AD:
Kalev Külaase
Copywriter:
Toomas Valsberg
Projektijuht:
Kädi Kaasikmäe
Fotograaf:
Jarek Jõepera


Tootmisfirma:
Imagine AD
Kirjeldus:
Maanteeameti helkurikampaania eesmärk oli tõsta helkuri kantavust ja tõmmata tähelepanu olemasolevale probleemile, kus inimene on pimedas autojuhile nähtamatu. Kampaania, milles kasutati TV, print, outdoor ja raadiot, oli suunatud kahele sihtgrupile - vanurid ja noored. Just need kaks sihtgruppi on kõige problemaatilisemad. Kampaanias kasutati erilahendusena välimeedias bussipeatuste juures nn. helkuri toru, kustkaudu jagati inimestele kokku ligi 10000 helkurit. Kampaania tulemusel kasvas helkuri kandjate hulk 15%. Kampaania TV märgatavus oli 85%!