2004 > DISAIN > Illustratsioon
20 / 8475
Limpa raamat - kaubamärgi eriline eksponeerimine
Pealkiri:
Limpa raamat - kaubamärgi eriline eksponeerimine
Toode:
Karastusjook "Limonaad"
Klient/Reklaamija:
A. Le Coq Tartu Õlletehas
Aasta:
2004
Kategooria:
DISAIN / Illustratsioon

Esitaja:
Adell Reklaam
Loovjuht:
Jaanus Vahtra
AD:
Anni Mäger
Projektijuht:
Maike Iida


Tootmisfirma:
Adell Saatchi & Saatchi
Kirjeldus:
Kui Limpa siiani A. Le Coqi Limonaadi tootesildil ja muudes tuntud-teatud reklaamikanalites oma seatempe tegi, siis ühel päeval tuli sea sõpradel idee temast raamat kirjutada. Ikka sellepärast, et kõik limpsisõbrad väikest siga veelgi rohkem armastama hakkaksid. Ja nii ka läks. Reklaamiinimeste ning menukirjaniku Andrus Kivirähki käe all ilukirjandusse astunud limonaadisiga ootas menu, millest keegi unistada ei osanud. Koos mereröövlitega vallutas Limpa kõik raamatumüügi edetabelid ning tänaseks on 6000ne tiraa˛ praktiliselt läbi müüdud. Tõsised limpsisõbrad aga nõuavad lisa.