Hansapanga aruanne
Pealkiri:
Hansapanga aruanne
Toode:
Aastaaruanne 2005
Klient/Reklaamija:
Hansapank
Aasta:
2005
Kategooria:
Disain / Trükis
Esitaja:
Kolm Karu OÜ
Loovjuht:
Olav Osolin
AD:
Kalle Toompere
Copywriter:
Hansapank
Projektijuht:
Hannela Matsalu
Fotograaf:
Jarek Jõepera
Tootmisfirma:
Uniprint
Kirjeldus:
Hansapanga aastaaruanne 2005, mis on koostatud panganduses kehtivatest reeglitest ning väärtpaberibörsi nõudmistest lähtuvalt. Pärast aruande avaldamist lahkus Indrek Neivelt juhiametist, kuigi tema foto (kus ta pintsakut selga paneb) lavastamisel agentuur seda veel ette ei aimanud.
Kas reklaamiagentuuril võib olla võime sündmusi ette näha?