2004 > REKLAAM > Raadio
20 / 8475
Tummahammas
Pealkiri:
Tummahammas
Toode:
Sensodyne hambapasta
Klient/Reklaamija:
GlaxoSmithKline Eesti OÜ
Aasta:
2004
Kategooria:
REKLAAM / Raadio

Esitaja:
Inorek & Grey
Copywriter:
Urmas Reinmaa
Projektijuht:
Gaila Järvsalu


Pikkus:
00:25
Tootmisfirma:
Orbital Vox
Kirjeldus:
Sensodyne raadioreklaami puhul oli omaette väljakutseks see, et kõik 4 hammaste tundlikkuse sümptomit tuli kindlasti ära nimetada. Sest tavaliselt on inimene teadvustanud tundlikkuse kas kuuma või magusa, mitte aga kõigi 4 sümptomi suhtes, nagu juhtub klipis (vaese) Toomaga. Teksti loeb Hendrik Toompere juunior.