Rate.ee
Pealkiri:
Rate.ee
Toode:
Rate.ee
Klient/Reklaamija:
AS Tallinna Külmhoone
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Postitatud
Esitaja:
DDB Eesti AS
Loovjuht:
Meelis Mikker
AD:
Margus Tamm
Copywriter:
Rait Milistver
Projektijuht:
Reilika Mäekivi
Kirjeldus:
Rate.ee jäätis
Kuidas me tõime turule uue noortejäätise ilma selleks sentigi meediaraha kulutamata?
Ülesanne:
Välja töötada uus noortele suunatud jäätisebrand. Brandi turuletoomisel peaks hakkama saama ilma massimeediata.
Lahendus:
Agentuuri soovitusel co-branditi jäätis Rate.ee portaaliga.
Sest Rate.ee on see mis läheb korda suuremale osale sihtrühmast.
Idee:
Pakendi jaoks viidi Rate.ee portaalis läbi spetsiaalne JäätiseStaar-i fotokonkurss.
Konkursil said portaali kasutajad valida oma lemmikud tulevasele jäätisepakendile.Finalistidele korraldati
proffessionaalse fotograafiga spetsiaalne fotosessioon.
Kokku tehti 4 erinevat pakendit, 4 erineva JäätiseStaariga. Igal pakendil oli ka link vastava staari koduleheküljele.
Peale launchi jagasid Staarid oma staariksolemise muljeid spetsiaalsel koduleheküljel.
Kokkuvõtteks:
JäätiseStaari konkurss oli üliedukas - konkursile esitas oma foto üle 5000 osaleja.
Hääletamisel osales üle 160 000 noore.
Ehk rohkem kui 10% eesti elankkonnast teadis jäätise turuletulekust 2 kuud ennem.
5 kuud hiljem oli Rate.ee vahvlijäätis oma segmendis 4 ndal kohal, omades 7% turuosa.