2005 > Reklaam > Töötavad Noored
20 / 8475
Mõtle!
[1] [2]
Pealkiri:
Mõtle!
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Töötavad Noored

Esitaja:


Kirjeldus:
Kampaania eesmärk on panna noored (ümber)mõtlema enne – kasvõi sekund enne! – kui nad narkootikume proovivad. Visuaalis on näidatud kaks võimalikku situatsiooni mõnel üritusel, kus keegi pakub/on just pakkunud narkootikume ja noorel on veel vaid üks hetk aega ümber mõelda. Tabletid on samastatud teravate klaasikildudega, mille neelamisele juba pelgalt mõtlemine tekitab kahtlemata väga ebameeldiva tunde. Kanepipiipu sümboliseerib läidetud käsi. Mõlemad visuaalid loovad ühese paralleeli narkootikumide ja enese vigastamisega võikal moel. Kui vähegi mõelda, ei ole seos sugugi kauge. Idee on hästi kasutatav ka venekeelsena, kuna reklaam ei sisalda sõnamänge. Näiteks on võimalus venekeelne sõnum lihtsalt eestikeelsele lisada. Kui poleks kanalite piirangut kataksime vene sihtrühma trükireklaami ja kampaanialehega Internetis.