Bodybags
Pealkiri:
Bodybags
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Õppivad Noored
Esitaja:
Kirjeldus:
Kampaania: Bodybags
Meeskond: Pesa Muna
Liikmed: Karl Saluveer, Martin Palm
Kampaania eesmärgiks tuua visuaalselt välja üleminek kergematelt narkootikumidelt kangematele ning nende tarvitamise paratamatut tagajärge enneaegne surm. Visuaalil kasutatakse elemendina minigrip-kilekottide kui peamise mõnuainete käitlemise ning laibakoti omavahelist dialoogi ning sarnasust.
Bodytextiks kasutatakse sõnamängu Sind ei koti? Kotib küll.. Slogani valikul sai määravaks mitmetasandilisus esimene küsimus esitab iroonilise küsimuse, et kas Sind kui tarvitajat jätab ükskõikseks tagajärjed ning kas loodad, et Sina oled eriline, et need Sulle ei kehti. Teine lausepool konstateerib kindlalt fakti, et keegi meist ei ole eriline, paratamatu surm jõuab kõigi tarvitajateni.
Kampaania puhul on kasutatav ka mitmed ambient ideed eelkampaania puhul riputada ainult reaalsed laibakotid reklaamiplakatitele, püüdes sellega meediatähelepanu ning aidates kaasa hilisema avaliku diskussiooni tekkele.
On naiivne loota, et üksikud pildid reaalset muutust endaga kannavad vajalik on tekitada arutelu ning uurida probleemi süviti.