Minu sõltuvus
Pealkiri:
Minu sõltuvus
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Õppivad Noored
Esitaja:
Kirjeldus:
Kampaania: Minu sõltuvus
Meeskond: Pesa Muna
Liikmed: Karl Saluveer, Martin Palm
Antud kampaania puhul on lähtutud ideest, et okireklaami puhul on noorel ennast raske samastada ning tekib arvamus, et minuga see ju niikuinii ei juhtu. Peaideeks on pakkuda hoopis alternatiive ning rõhutada, et elad niigi juba täisväärtuslikku elu, milles narkootikumidele kohta ei leidu.
Visuaalil kasutatakse erinevaid noori paeluvaid tegevusi ekstreemsport, muusika, sõbrad jne. Et saavutada suuremat tähelepanu ning anda lisaväärtust, hüppavad peategelased justkui pildist välja, nad ulatuvad üle plakati reaalsesse ellu.
Bodytext on lihtne ning noortepärane, samas vastandudes mõnuainetele - Uimastid? Pole kunagi proovinud. Minu sõltuvus on ...... Läbi selle anname mõista, et on olemas paremaid sõltuvusi, samas imagoloogiliselt narkootikume mõnitades.
Et kampaaniat noortepärasemaks teha, lisatakse bussipeatustes olevatesse plakatitesse infrapunaseadmed, millega suudavad kommunikeeruda enamus tänapäevaseid mobiiltelefone. Tegu on Eestis veel kasutamata lahendusega, mille puhul sihtrühm saaksid tõmmata endale kampaania visuaalidega taustapilte (ning neid üksteisele edasi saates?), suurendades seeläbi tuntust.