Roheline tee
Pealkiri:
Roheline tee
Toode:
Klient/Reklaamija:
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Õppivad Noored
Esitaja:
Kirjeldus:
Kampaania: Roheline tee
Meeskond: Pesa Muna
Liikmed: Karl Saluveer, Martin Palm
Kampaania kandvaks ideeks on just lahjade narkootikumide imagoloogiline naeruvääristamine. Oluline on, et noored ei astuks esimest sammu ning välistades selle, väheneb kangemate mõnuainete tarvitamise oht märgatavalt.
Kogu lahenduse puhul on kasutatud kahetasandilisust.
Visuaalil on roheline tee, mis pildiliselt sarananeb kanepiga. Samuti tähendab noorteslängis teed tegema kanepoidide suitsetamist.
Bodytext Rohelist teed? Joomiseks, mitte suitsetamiseks. vihjab järjekordsel noorte sõnavarale roheline = kanep, tee = kanep, rohelist teed = kanepit suitsetama. Samas on tegemist harjutud küsilausega lokaalidest millist teed? Rohelist? Seega on mõistetav, et tegelikult mõeldakse hoopis teed kui rekreatsioonilist jooki, mis on rahustavam ning parem kui meelemürgid.
Samuti on kampaania puhul kasutatav ambient lahendused outdoor meediapindade külge kinnitatakse tootenäitedena minigrip kottidesse (peamine kanepi pakendamisvahend) pandud rohelise tee pakid, ergutades noori pigem teed jooma kui meelemürke tarvitama.