Amservi imagokampaania
Pealkiri:
Amservi imagokampaania
Toode:
imago
Klient/Reklaamija:
Amserv Auto AS
Aasta:
2004
Kategooria:
REKLAAM / Print
Esitaja:
Adell Reklaam
Loovjuht:
Jaanus Vahtra
AD:
Uku Kristjan Küttis/Erki Schotter
Copywriter:
Lauri Tikerpe
Projektijuht:
Kristina Kavak
Fotograaf:
Herkki Merila
Tootmisfirma:
Adell Saatchi & Saatchi
Kirjeldus:
Kampaania eesmärgiks oli Amserv Auto slogani Alati midagi enamat väärtustamine ja esile tõstmine.
Imagokampaania toimumise aeg oli septemberoktoober 2004. Meediapindadena kasutasime enamasti kvaliteetseid kriitpindade (Eesti Ekspress, Kroonika, Visioon, EPL jne) täislehekülgmahte.
Kolm ühiskondlikult tuntud ja aktsepteeritud Amserv Auto klienti rääkisid omaenda sõnadega kogemustest ja emotsioonidest, mis neil seostub oma autofirmaga.