2003 > REKLAAM > Postitatud
20 / 8475
Kui küps
Pealkiri:
Kui küps
Toode:
Statoil B2B kaardid
Klient/Reklaamija:
Eesti Statoil AS
Aasta:
2003
Kategooria:
REKLAAM / Postitatud

Esitaja:
Leo Express
Loovjuht:
Igor Baturin
AD:
Aive Blond
Copywriter:
Igor Baturin
Projektijuht:
Helen Jekabson
Fotograaf:
Martin Vuks


Tootmisfirma:
Print House
Kirjeldus:
Firmajuhtidele, kelle firmasid Statoil oma portfelli soovis, saabus kulleriga pappkastis apelsin. Mõni aeg hiljem järgnes sõnum personaalse kirja ja trükisega, mis võimendas kampaania sõnumit: juhid otsuseküpsusest (ja küpsusest üldse) annavad tunnistust vaid küpseid otsused. Viimased aga võtavad arvesse kütusekaartide paljusud aspekte (mida Statoilil on mõistagi rohkem). - Juhte provotseeriti mõtlema oma töötajate ajale ja mugavustele, mis avanevad tänu Statoili B2B kaartide.