2019 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
TalTech lansseerimine
[1] [2]
Pealkiri:
TalTech lansseerimine
Toode:
Klient/Reklaamija:
Tallinna Tehnikaülikool
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
Tallinna Tehnikaülikool in-house, Meta Advisory


Lühikokkuvõte
Tehnikaülikooli nägemus tänapäeva ühiskonnast on uuendusmeelne, ettevõtlik, tehnoloogiliselt arenenud ja maailmale avatud – nii soovisime iseloomustada ka ülikooli brändi. 2018. a tähistas Tehnikaülikool 100. juubelit, mille käigus lansseeriti kaubamärk TalTech. Kampaania eesmärk oli anda liikmeskonnale selge sõnum TalTechi uuendusmeelsetest tulevikuambitsioonidest.