2019 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
Kuressaare jõulukuusk toonikuks
[1] [2] [3]
Pealkiri:
Kuressaare jõulukuusk toonikuks
Toode:
Klient/Reklaamija:
Lahhentagge OÜ
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
Lahhentagge OÜ


Copywriter
Tarmo Virki
Photographer
Pilleli Läets
Technical
Taivo Sarapik
Project lead
Maarit Pöör
Lühikokkuvõte
Viisime Lahhentagge OÜ tooniku “Kuusk ja Kardemon” välisturgudele. Projekti õnnestumise aluseks oli fokusseerumine ringmajandusele - ressursside korduvkasutuse ajastul “pudeldasime” Kuressaare linna jõulukuuse. Sõnumi levitamiseks kombineerisime erinevaid meediakanaleid ja jõudsime 250 eurose eelarvega üle 90sse meediaväljaandesse ja üle 750,000 silmapaarini.
2 linki
https://www.lahhentagge.com/blog/2019/2/23/kuressaare-kuusk-world-media