2019 > Suhtekorraldus > Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
20 / 8475
#Kogumispäevik pani aastaga 10% Eesti leibkondadest raha säästma
Pealkiri:
#Kogumispäevik pani aastaga 10% Eesti leibkondadest raha säästma
Toode:
Klient/Reklaamija:
Swedbank
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Integreeritud kommunikatsiooni kampaania

Esitaja:
META Advisory


Influencer
Mirjam Hunt
PR specialist
Ann Hiiemaa
Project lead
Kati Voomets
Project lead
Kristel Leif
Lühikokkuvõte
Tegime Eestis midagi erakordset: algatasime Facebooki grupis #Kogumispäevik sellise säästubuumi, et panime aastaga 10% Eesti leibkondadest säästma ja rahatarkust omandama. #Kogumispäevik, mille liikmete arv kasvas aastaga 500% (5000lt 25 000le), toimib tänaseks orgaaniliselt ning on heaks turunduskanaliks mitte ainult Swedbanki klientideni, vaid laiema avalikkuseni jõudmiseks.
2 linki
https://www.facebook.com/groups/1310707785627509/