2019 > Suhtekorraldus > Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon
20 / 8475
#EstonianWay
[1] [2]
Pealkiri:
#EstonianWay
Toode:
Klient/Reklaamija:
EAS - Visit Estonia
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

Esitaja:
EAS Visit Estonia


Project lead
Rasmus Vaino
Social Media Specialist
Shardee Rebas
PR Manager
Kadri Gröön
Media Manager (press trips)
Eeva Lillemägi
Media Coordinator (press trips)
Sandra Aleksius
Lühikokkuvõte
Kui tavaliselt kaasatakse influencereid kampaaniasse vaid episoodiliselt, siis Visit Estonia lõi 100% influencer-kampaania, kus kümned välismaa Instagrammerid, ajakirjanikud, YouTuberid, blogijad, muusikud jt mõjukad inimesed andsid oma jälgijaskonnale edasi #EstonianWay elamusi ja loodud sisu. Sellega loodi sotsiaalmeedias vahetu aken Eestisse kui põnevasse ja mitmekülgsesse turismisihtkohta.
2 linki
https://estonianway.com