Prisma 24/7
Pealkiri:
Prisma 24/7
Toode:
Klient/Reklaamija:
Prisma Peremarket
Aasta:
2019
Kategooria:
Suhtekorraldus / Sündmuse/ürituse kommunikatsioon
Esitaja:
Dalton
Creative director
Ivo Kallasmaa
PR Consultant
Lennart Komp
Media partner
Mediacom
Design
Imagine\TBWA
Lühikokkuvõte
2018. aasta veebruaris pälvis Prisma Sikupilli hüpermarket ööpäevaringsest avamisest rohkem teenitud meedia tähelepanu ilmselt vaid Eesti Vabariigi 100. sünnipäev. 120 teenitud kajastust hoidsid kokku üle €40 000 reklaamiraha, tõid poodi sadu inimesi ja aitasid levitada keti olulisemaid kommunikatsioonisõnumeid paremini, kui keegi oleks oodatagi osanud.
2 linki
https://bit.ly/2Rf4VAw