2020 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
Sõbrapäeva podcast tõi kaubanduskeskusesse fänniarmee
[1] [2]
Pealkiri:
Sõbrapäeva podcast tõi kaubanduskeskusesse fänniarmee
Toode:
Klient/Reklaamija:
Citycon
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
META ADVISORY


Project lead
Helin Naska
Project lead
Jonatan Karjus
Description of the project
Kristiine keskuse väga oluliseks sihtgrupiks on noored. Selleks, et neid keskusesse meelitada ja Kristiine sotsiaalmeediakanalitele tähelepanu tõmmata, korraldasime mõjuisikutega PR-kampaania Armastuse alleele, kuhu oli võimalik sõbrapäeva puhul saada personaalne südamekene armastatu nimega. Armastuse allee kampaania tutvustamiseks kasutasime oskuslikult ära praegu üha enam populaarsust koguva meediumi podcasti ja korraldasime Eesti esimese live-salvestuse kaubanduskeskuses, kus üles astusid noorte jaoks kõige kuulsamad ja lemmikuimad Liina-Ariadne Pedanik ja Martti Hallik. Valentinipäev on teatavasti seotud armastuse ja kõige romantilisega. Seetõttu palusime noortel popstaaridel rääkida oma armuloost, esimesest suudlusest ja suhetest üleüldiselt. Samuti mängisid nad kandvat rolli, et tutvustada „Armastuse allee“ kampaaniat. Kahe väga tugeva mõjuisikuga koostöös tõmbasime kampaaniale palju tähelepanu läbi sotsiaalmeedia ja Youtube kanalite nii nende kui keskuse kanalites. Sõbrapäeval toimunud avalikule salvestamisele tulid kohale sajad noored fännid. Ühtlasi saavutas kampaania väga hea kajastuse traditsionaalses meedias. Kristiine keskus sai personaalsete südamekeste sooviavaldusi 1500 inimeselt, sotsiaalmeedias jõudis sõnum üle 100 000 potentsiaalse kliendini. Tugevnes Keskuse tuntus noorte segmendis.
Short summary of the project
Sõbrapäeval võis Kristiine Keskuses märgata südameid, millel paaride nimed. Armastuse allee kampaaniat tutvustasid ja avasid vestlusõhtuga sajakonnale fännile tuntud laulja Liina Ariadne Pedanik ja tema kaasa youtuber Martti Hallik. Kampaania jõudis sotsiaalmeedias kümnete tuhandete inimeseni ja Kristiine keskus sai personaalsete südamekeste sooviavaldusi 1500 inimeselt.