2020 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
Tartu Milli sotsiaalmeedia 2.0
[1] [2]
Pealkiri:
Tartu Milli sotsiaalmeedia 2.0
Toode:
Klient/Reklaamija:
Tartu Mill
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
ImagineTBWA


Project Manager
Maarika Stroo
Social media specialist
Margaret Muilas
Art Director
Taaniel Malleus
Art Director
Otto Suits
Creative Director
Rainer Olbri
PR strategist
Sven Luka
Description of the project
Selleks, et nautida kokkamist ei pea vaaritama mitmeid tunde või leiutama maailmamuutvaid retsepte. Piisab, kui valmistad seda, mis sulle meeldib. Sellest mõttest lähtuvalt muutsime Tartu Milli sotsiaalmeediakanalid kommuuniks, kus saavad kokku erinevad inimesed, ideed ja toitumisharjumused. Kaasasime mikro- ja makroinfluencereid, elukutselisi kokkasid, Tartu Milli tulihingelisi fänne ja ka inimesi, kes tegelikult toidu valmistamisest ei hooli. Ja panime nad kõik kööki kokkama. Me ei seadnud neile piire ega andnud ette retsepte. Nii sündisidki päris lood ja põnevad toidud, naljakad situatsioonid ja inimlikud apsakad. Ja see toimis – retsept värskest sisust, ehtsatest emotsioonidest ja päris inimeste tegemisest tuli suurepärane. Tartu Milli sotsiaalmeedia fännibaas suurenes aastaga 43% võrra, tuues juurde pea 10 000 uut fänni ja kasvatades kommuuni, kus erinevad inimesed igapäevaselt oma ideid, mõtteid ja teadmisi vahetavad. Millised emotsioonid!
Short summary of the project
Kaasasime mikro- ja makroinfluencereid, elukutselisi kokkasid, Tartu Milli tulihingelisi fänne ja ka inimesi, kes tegelikult toidu valmistamisest ei hooli. Ja panime nad kõik kööki kokkama. Me ei seadnud neile piire ega andnud ette retsepte. Nii sündisidki päris lood ja põnevad toidud, naljakad situatsioonid ja inimlikud apsakad.