2020 > Suhtekorraldus > Influencer marketing (mõjutusturundus)
20 / 8475
TARGA VANEMA NÄDALAKAVA
[1] [2] [3]
Pealkiri:
TARGA VANEMA NÄDALAKAVA
Toode:
Klient/Reklaamija:
Tervise Arengu Instituut
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Influencer marketing (mõjutusturundus)

Esitaja:
Ogilvy PR & Influence


PR strategist
Toomas Järvet
PR specialist
Kirsti Hürri
Creative Director
Sander Pukk
Art Director
Anni Mäger
Project Manager
Katrin Heimonen
Description of the project
Tervise Arengu Instituut julgustas läbi sügisel toimunud teavituse lapsevanemaid rohkem endale aega leidma. Selleks, et olla parem lapsevanem, tuleb leida aega enda hobidega tegelemiseks, liikumiseks, uneks ja lähedastele suhtlemiseks. Lahendusena pakkusime välja Targa Vanema nädalakava, mis võtab kõike eelnimetatud nelja tegevust arvesse ning mis peaks muutma emad ja isad rõõmsamateks ja õnnelikemateks vanemateks. Koostöös TAI ekspertidega valmiski nädalakava, mis määratleb ära, kui palju päevas peaks iga lapsevanem ühe või teise tegevuse jaoks aega leidma. Et julgustada lapsevanemaid nädalakava proovima ja näitama, et see tõesti töötab, kaasasime nädalakava propageerimisesse sihtrühma arvamusliidrid: A Mida Henry Teeb? Preggosaurus, Perekond Sarrapid (Birgit ja Indrek Sarrap) ning ajakirja Ema peatoimetaja Merle Liivaku. Nende kõigi ülesanne oli jälgida koostatud lapsevanema nädalakava neli nädalat ja jagada enda muljeid oma blogis või sotsiaalmeedia kontodel. Lisaks blogijate enda kontodele, oli agentuuri ülesandeks võimalikult palju loodud sisu võimendada meediakanalites: print- ja online meedia, tele- ja raadiosaadetes.
Short summary of the project
Tervise Arengu Instituut julgustas läbi sügisel toimunud teavituse lapsevanemaid rohkem endale aega leidma. Selleks, et olla parem lapsevanem, tuleb leida aega enda hobidega tegelemiseks, liikumiseks, uneks ja lähedastele suhtlemiseks. Kuidas aga see kõik mahutada kiire elutempo juures päevaplaani? Lõime Targa vanema nädalakava, mida järgides muutub iga ema ja isa paremaks vanemaks.