2020 > Suhtekorraldus > Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon
20 / 8475
VLND Burger
[1] [2] [3]
Pealkiri:
VLND Burger
Toode:
Klient/Reklaamija:
VLND Burger
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Brändi sotsiaalmeedia kommunikatsioon

Esitaja:
VLND Burger


PR strategist
Kris Süld
Description of the project
VLND Burgeri digikanalid said hoo sisse lihtsal põhjusel: oldi avamas Tallinnas esimest alalist müügiletti ning seda oli vaja võimalikult efektiivselt potentsiaalsetele klientidele teavitada, siduda nad endaga ning kasvatada VLND burgerisõprade hulka. VLND Burgeri tugevuseks on stabiilne ja kvaliteetne sisu, mis kajastab lisaks VLND Burgeri igapäevaelule ka väärtuseid väljaspool kööki. Nende loome peegeldab nende väärtuseid ning suunda. Nad on siirad, vahetud ja ausad ning põimivad ärilise tegevuse võimendamise kultuurielu kajastamise ja toetamisega. Pisikese eelarve tõttu (~1500 eurot aastal 2019) tehakse suurem osa sisuloomest ise ning panustatakse kasvamisele läbi orgaaniliselt leviva sisu, mis vähendab vajadust makstud kajastuse järele. Ühena vähestest on nad pannud fookuse ka Instagram TV kasutamisele, mis omakorda koos oma läbimõeldud osalejatevaliku toetab brändi eesmärki jõuda noorteni ning toetada kultuuri arengut: kaasatud on nii populaarse soundcloud-räpiskene esindajad, koomikud kui ka moekunstnikud. Tervikut toetab ka kvaliteetne ja mänguline keelekasutus, mis võimaldab ka keerulisi sõnumeid hõlpsasti kohale viia (burgerid on läbi müüdud, pikad järjekorrad jm) ning olla seeläbi aus ja läbipaistev. Lisaks on sõlmitud pikemaajalised liidud, mille eredaimaks tunnistuseks on räpparite Clicheriku ja Mäxiga loodud koostööburger Hänger, mis sai üheks enimmüüdud burgeriks ning mille lansseerimise tulemusel suudeti kaasata ligi 300 uut jälgijat. Lisaks on suudetud ka oma teistest sponsorprojektidest võluda välja mitmekülgne kasutegur, mh. näiteks korraldati rulafestivali Viljandi Bash raames võistlus, millest valmis sisu, mis omakorda orgaaniliselt levis ning võimendas VLND Burgeri rulasõbralikku kuvandit või kui täideti burgeritega Eesti hokikoondise kõhud ning leviti läbi toimunud repostimise laialdaselt spordi- ja hokikogukonnas. VLND Burger on loonud oma valdkonnas unikaalse kommunikatsioonijõu, mis eristub ning moodustab terviku.
Short summary of the project
VLND Burger on alates 2019. aasta algusest loonud oma ühismeediakasutusega toidukohtade sisutootmise kontekstis uue standardi. Burgeri eksistents sotsiaalmeedias on eeskujuks ning põimib sotsiaalmeedias omavahel kokku toidu, kultuuri ning kogukonna, mis omakorda loob ühtse löögirusika VLND Burgeri kommunikatsioonitegevusteks ning kasvatas burgerileti jälgijate arvu aastaga kahekordseks.