2020 > Suhtekorraldus > Korporatiivkommunikatsioon
20 / 8475
LINDSTRÖMI ROHEREVOLUTSIOON
[1] [2]
Pealkiri:
LINDSTRÖMI ROHEREVOLUTSIOON
Toode:
Klient/Reklaamija:
LINDSTRÖM
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Korporatiivkommunikatsioon

Esitaja:
PR Strategies


PR strategist
Helena Peterson
PR specialist
Maria Laanjärv
Description of the project
Lindströmi roherevolutsioon – tundmatust vaibafirmast ringmajanduse eestvedajaks Tekstiilirendiettevõte Lindström soovis pakkuda ressursimahukas sektoris klientidele kallimat, kuid loodussõbralikumat ringmajandusel põhinevat teenuslahendust. Et see oleks klientide silmis atraktiivsem, otsustasime hakata tekitama läbimõeldud kommunikatsiooni toel nõudlust selle järele. Otsustasime läheneda ülesandele julgelt – mitte asuda propageerima Lindströmi teenuseid, vaid muuta tekstiilirendisektorit vastutustundlikumaks ja kujundada Lindströmi esindajatest ringdisainil põhineva tekstiiliteenuse eestkõnelejad. Selleks ei piisanud vaid sisukast meediasuhtlusest – tuli leida kontakt äriklientide ja otsustajatega, kellele näidata, et vastutustundlikumast teenuslahendusest sünnib kasu nii ettevõtete käekäigule, mainele ja keskkonnale laiemalt. Viisime nii äri- kui ka lõppklienti puudutavate artiklitega sihtrühmani loo hoolivast tekstiiliteenusest, hoogustasime osavõttu aruteludest ringmajanduse käekäiku käsitlevatel sündmustel, vastutustundlikku ärimudelit propageerivatest konkurssidest, käivitasime aktiivse vastutustundlikkuse teemalise suhtluse Lindströmi tegevjuhi Kadrian Jaagundi LinkedIn kontol. Lindströmi esindajatest on tänaseks saanud oodatud külalised valdkonna suursündmustel (Ringmajanduse aastakonverents 2019, JCI World Congress Clean World Day). Lindström nimetati ka üheks neljast 2019. a. keskkonnasõbraliku ettevõtte konkursi nominendist. Käivitunud on ringmajandust propageerivad koostööd Reet Ausiga, KIKi konkursiga Negavatt jpm. Hea kommunikatsiooni toel kasvanud müüginumbrite tõttu nimetati Eesti Lindström kontserni 24 divisjoni seas aasta üksuseks. Aprillist detsembrini väldanud ning 14 625 EUR agentuuritasu eest ellu viidud kommunikatsiooni toel kasvas ka Lindström kodulehe külastatavus (+76%) ning selle kaudu esitatud tellimuste arv. Müügiesindajate kinnitusel sõlmivad uued kliendid Lindströmiga tuttavad ja sõlmivad meelsamini rohelise teenuse lepinguid.
Short summary of the project
Tekstiilirendiettevõte Lindström rohelise teenuslahenduse müügi hoogustamiseks töötasime välja kampaania, mille käigus kujundasime ettevõtte esindajatest ringmajandusel põhineva tekstiiliteenuse eestkõnelejaid ning muutsime sektori tervikuna teadlikumaks vastutustundlikuma tekstiiliteenuse väärtusest. Selle tulemusena kasvasid nii Lindströmi tuntus kui ka müüginumbrid.