2020 > Suhtekorraldus > Sündmuse>ürituse kommunikatsioon
20 / 8475
Esimese pruulitud limonaadi Barley Bros lansseerimine
[1] [2]
Pealkiri:
Esimese pruulitud limonaadi Barley Bros lansseerimine
Toode:
Klient/Reklaamija:
Saku Õlletehas
Aasta:
2020
Kategooria:
Suhtekorraldus / Sündmuse/ürituse kommunikatsioon

Esitaja:
Optimist Public


Art director
Bruno Palmik
Project lead
Magnus Lužkov
PR strategist
Mari-Liis Ahven
Production
Leana Pilt
Production
Birgit Türpsal
social media specialist
Cäthly Oja
Project manager
Kadri-Liis Nikopensius
Producer
Valeri Gramakovski
Creative and PR strategist
Triin Adamson
Description of the project
Karastusjookide suhkrusisaldus ületab mitmekordselt soovituslikku päevast normi – 0,5l limonaadis on 12tl suhkrut. Saku otsustas turule tuua esimese pruulitud limonaadi, mis sisaldab ainult looduslikke komponente. • Tõsta avalikkuse teadlikkust suhkrustatud jookide negatiivsest mõjust • Kaasata ja informeerida terviseteadlikke mõjuisikuid • Lansseerida uus toode meediaväärtuslikult, et tõsta teadlikkust pruulitud limonaadi naturaalsusest • Anda tarbijatele, mõjuisikutele ja meediale võimalus osaleda interaktiivselt uue limonaadi lansseerimisel, et olla uue toote sõnumikandjateks Eelkommunikatsioonis lõime tähelepanu suhkrustatud jookide liigtarbimisele ning negatiivsele mõjule tervisele. Kaasasime terviseteadlikke mõjuisikuid, saates neile Barley Brosi taaskasutatava kinkekarbi koos kutsega avasündmusele. Puidust kinkekarbis olid ka istutusseemned juhendiga kuidas karpi taaskasutada maitsetaimede kasvatamiseks. Kuna Barley Bros sümboliseeris uue ajastu karastusjookide tulekut, siis ehitasime avasündmuse üles enneolematule lahendusele – limonaadilüpsimasinale. Nii nagu lehmapiim on naturaalne ja looduslik toode, on ka Barley Bros. Töötasime välja spetsiaalselt avasündmuse jaoks limonaadilüpsi masina koos tõesena näivate udaratega, mis tunnetavad käe haardetugevust, millel on liikuv saba ning mis teeb võidu puhul „muuu“. Korraldasime esimese limpsilüpsivõistluse, millest said osa võtta toote edasimüüjad, mõjuisikud, meedia. Lisaks korraldasime kepphobuste show ning pakkusime Barley Brosist tehtud alkoholivabasid kokteile, gelatot, tervislikke hõrgutisi. • 50+ mõjuisiku postitust sotsiaalmeedias, nähtavus ca 120 000 • Reportaažid limonaadilüpsivõistluselt uudistesaadetes • Kampaania valiti Bestmarketingi nädala kampaaniaks • Septembris lansseeris Toiduliit jätkukampaania teadlikkuse tõstmiseks lisatud suhkrute osas • Carslberg Group koostas Eesti tegevuste baasilt juhendi toote lansseerimiseks teistel turgudel • Kampaania maksumus alla €30 000
Short summary of the project
Juulis tõime turule esimese pruulitud limonaadi Barley Bros, mis on 100% naturaalne ehk sama ehe kui lehmast lüpstud piim. Avasündmuse keskmes oli maailma esimene limonaadilüpsivõistlus, kus osalejad pidid kiiruse peale lehma udaratest limonaadi lüpsma! Läbi üllatava ja humoorika võistluse tõime tähelepanu pruulitud karastusjoogi naturaalsusele ja tervislikkusele!