2004 > DISAIN > WWW
20 / 8475
Knapasnah
[1] [2] [3] [4]
Pealkiri:
Knapasnah
Toode:
pangandus
Klient/Reklaamija:
Hansapank
Aasta:
2004
Kategooria:
DISAIN / WWW

Esitaja:
Leo Express
Loovjuht:
Uku Nurk/Oliver Maaker
AD:
Oliver Maaker
Copywriter:
Oliver Maaker/Esme Kassak
Projektijuht:
Esme Kassak
Fotograaf:
Oliver Maaker


Tootmisfirma:
Leo Express
Kirjeldus:
Knapasnahi eesmärgiks on suhelda Hansapanga noorte klientidega noortepärases keskkonnas ja teha neile mõeldud info leidmine mugavamaks. Knapasnahi esilehel esitatakse info hetkel toimuva kampaania kohta, sisulehed toetavad ühelt poolt kampaaniat, teisalt esitatakse kompaktselt noortele pakutavate teenuste/toodete info. Kampaania tipp-perioodil (auhindade loosimine) ulatus lehe külastus ühel päeval 7 000-10 000 leheni päevas.