2005 > Reklaam > Sotsiaalkampaania
20 / 8475
Doonorikampaania Vere Lible
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
Pealkiri:
Doonorikampaania Vere Lible
Toode:
Doonorikampaania Vere Lible
Klient/Reklaamija:
Verekeskus
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Sotsiaalkampaania

Esitaja:
Imagine AD OÜ
Loovjuht:
Margo Kütt
AD:
Kalev Külaase
Copywriter:
Andri Luup, Margo Kütt
Projektijuht:
Kädi Kaasikmäe
Fotograaf:
Jarek Jõepera


Tootmisfirma:
Imagine AD
Kirjeldus:
Verekeskuse Vere Lible kampaania erineb tavapärastest sotsiaalkampaaniatest. Tavaliselt köidetakse inimeste tähelepanu läbi shoki. Selle kampaania eesmärk on jõuda inimeseni läbi humoorika äratundmise ja nn.”suust-suhu”leviva doonorisõnumiga. Vana hea ja tuntud kellamees Lible toomine nn. ainsa õige Lible Kaljo Kiisa abil vere Liblena doonorikampaaniasse oli õige otsus, sest kampaania eesmärk - saada juurde uusi doonoreid ja tuletada olemasolevatele meelde doonorlusest - täideti üle ootuste.