2003 > REKLAAM > TV
20 / 8475
Jah-kampaania
[1] [2] [3]
Pealkiri:
Jah-kampaania
Toode:
Sotsiaal_EL-referendum
Klient/Reklaamija:
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
Aasta:
2003
Kategooria:
REKLAAM / TV

Esitaja:
Euro RSCG Idea
Loovjuht:
Juhan Ulfsak
AD:
Kärt Villmann
Copywriter:
Juhan Ulfsak
Projektijuht:
Tiina Kirsipuu


Pikkus:
03:18
Tootmisfirma:
Allfilm
Kirjeldus:
Teleklipid Rehepapi ainetel. Kasutasime Rehepapi kuju eestlase arhetüübina. Klippide idee oli kinnitada veendumust, et eestlane kui Rehepapp saab igas olukorras hakkama, ka Euroopa Liidus. Karta pole midagi, meil on piisavalt nutikust ja ettevõtlikkust, et Eesti elu ja iseenda toimetulekut edendada, ka vana hea Euroopaga koos toimetades. Maalähedane huumor on igas situatsioonis tubli abimees.