2005 > Reklaam > Turunduskampaania
20 / 8475
Sõltumatu arvamusliider
[1] [2] [3] [4] [5] [6]
Pealkiri:
Sõltumatu arvamusliider
Toode:
Nädalaleht
Klient/Reklaamija:
Eesti Ekspress
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Turunduskampaania

Esitaja:
Tank Grupi AS
Loovjuht:
Joel Volkov
AD:
Peeter Pullerits
Copywriter:
Villem Valme
Projektijuht:
Harles Tomberg


Kirjeldus:
Eesti Ekspressi logo muutus. Muutus ka attitude - eesmärk muutuda tagasi Eesti mõtleva osa arvamuse kujundajaks. Seda tehti läbi inimeste, kes moodustavad Ekspressi - Tiina, Jürgen, Hans ja teised ütlesid oma tsitaate tänaval, trammis, autode tagaakendel, lehes endas ja mujal. Kampaaniaga kaasnes ka mõneldane hinnalangus, mis tõstis koos kampaania mõjuga tiraazhi ca kahekordseks. Hinnalangus ei olnud primaarne eesmärk - eesmärk oli tuua võimalikult efektiivselt välja Eesti Ekspressi uus nägu ja hingamine.