2005 > Reklaam > Sotsiaalkampaania
20 / 8475
Piimast algab elu
[1] [2] [3]
Pealkiri:
Piimast algab elu
Toode:
Piim ja piimatooted
Klient/Reklaamija:
Eesti Piimaliit
Aasta:
2005
Kategooria:
Reklaam / Sotsiaalkampaania

Esitaja:
Idea AD
Loovjuht:
Paavo Pettai
AD:
Andre Girich
Copywriter:
Dan Põldroos
Projektijuht:
Triin Ratassepp
Muusika autor:
Hendrik Sal-Saller
Fotograaf:
Olga Makina


Kirjeldus:
Eesti Piimaliidu kampaania eesmärk oli läbi tuntud inimeste eeskujude juhtida tähelepanu piimatoodete tarbimise vajalikkusele ja kasulikkusele. Lisaks muuta inimeste hoiakuid piima kui igapäevase toiduaine osas ning tugevdada piimatoodete kui tervislike jookide/söökide mainet. Kampaania sisaldas: 1. Välireklaame 2. Trükireklaame 3. Telereklaami 4. Töövihikuid koolilastele